Yarım ağızla Olmuyor diyenlere, neden bahsettiğini anlamayanlara bakma sen.
Malum, herkes her zaman doğruyu söylemiyor.
Sen kendini kötü hissetme.
Hiç olmaz olur mu?
Hepimize oluyor.
Paris de yaşatan, bir duygunun her halini hissettiren, bir kadının bilmediği bir ülkede, herşeyine yabancı olduğu bir yerde nasıl ayakta durduğunu, hayalini kurduğu aklında şekillendirdiği şeyleri bir bir gerçekleştirdiği okuru bir serüvene sokan tatlı bir kitap. BaşkaEge Soley
İnsan bazen sadece suyun üzerinde kalmak için savaşıyor. Batamıyor da çıkamıyor da; debelendikçe sadece su yutuyor. O tuzlu burnundan genzine kaçıyor, günlerini, gecelerini yakıyor cayır cayır. İnsan bazen her sabah girdiği denize bile yabancılaşıyor