İçeriğiyle Bir yaz gecesi 2-3 arkadaşla balkonda çay kahve eşliğinde saatlerce duygudan duyguya geçiren İnsanı rahatlatan sohbet havasında hissettiren bir eser.
Yardım istemenin, kimse var mı? diye sormanın aslında ne kadar güzel olduğunu çok doğru anlarda hatırlattı bana.
Birde hep aynı şeyi söyledi satır aralarında; hayat, sen ondan yardım iste diye var.
Ve bir gün mutlaka, en başından beri olduğun sen'e varacaksın
Çünkü varman gereken tek kişi, sensin.
Çünkü anlaman gereken tek kişi sensin.
Çünkü aslında bu hayatta senin tek işin, SENSİN.
İçimde bir sokak var,
Seninle daha yürümediğim.
Bir yolculuk var,
Seninle daha gitmediğim.
Gündüzler ve geceler var,
Seninle daha geçirmediğim.
Mohammad Gharipour