📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hançer kendini kanatamaz" dedi. Herkesin evlere çekildiği yerde, beni yolların çekiyor olması; yüreğim ağzımda çarparak seni öperken gözlerimden yaşların dökülmesi; tam da her şey bitti derken telaşla gözlerinin ışığına uzanmam; aylarca görmek istediğim insanı karşımda bulunca dönüp gitme boğuntusu ve şiiri dışlayan tüm ciddi şeylerin hasta ve komik gelmesi...
Söyler misin, ben şimdi neyi yücelterek kendimi seveceğim, varlığıma saygı duyacağım, dünyaya tutunacağım ?
(Pişmanım, Bir selam ver ruhum dünyaya dönsün)
İçimde dolaşan bir sen var hep. Kendimi bildiğimden beridir sakladığım. Sen bana sahipsin. Ne kadar kırılmış olursan ol, ne kadar uzak durursan dur… Gönlümdeki yerin değişmediğini söylemenin bendeki en sade hali bu. Elimde olsa saklamaz mıyım seni kaburgalarımın içinde. Belki hatalarımla bunu hak etmedim, ama hissettiklerimi susturamadım. Pişmanlık insanı sessizleştiren büyük bir ağırlık, sevgi ise sürekli bağırarak taşmayı istiyor. Bu arafta, ceylan yüreklimin halini bilememek ise beni perişan eden bir yol. Bizi incittiğim her anı, içimde yeniden yazıyorum. Özlemim büyüyor bir boyun boşluğunda, bir kelimenin eksikliğinde, bir düşüncenin tam ortasında… Sevgi dediğim şey artık gürültülü değil, sessiz ama çok derin. Bu satırları buraya bırakıyorum çünkü başka koyacak yerim kalmadı. Sana dair olan her şey hala içimde en sıcak yerinde duruyor, kaburgalarımın altında, senden kalan payın olduğu yerde.
youtube.com/shorts/X7nEe-ci...