6 yıldır vergi ödemedim. bundan dolayı bir keresinde tek geceliğine hapse atıldım, iki veya üç fit kalınlığındaki taş duvarları, bir fit kalınlığındaki tahta veya demir kapıyı, ışığı süzen demir kafesi inceleyerek ayakta dikilirken bana sanki sadece et ve kemikten ibaretmişim gibi davranan bu kurumun aptallığına şaşırdım
(...)
Kendimi kapatılmış hissetmedim hiç, duvarları boşa harcanmış taş ve çimento olarak algıladım.
...çözümün kötünün kötüsü olması devletin suçudur
(...)
Neden hep İsa’yı çarmıha gerer, Kopernik ve Luther’i aforoz eder ve Washington ve Franklin’i asi olarak adlandırır
Günümüzde söz konusu olan, özgürlüğün kamusal alanla olan ilişkisinin kopartılması, kamusal alanın çöküşünün hızlanmış olması ve varoluşsal yoksunluğunu sürdüren düşünmeyen, tüketen insanın zaferini ilan etmesidir. Bundan dolayı insan, insan olamaz