Çünkü kitabı okumakla ciltlemek birbirinden çok uzak iki aşamadır.Kişioğlu önce yavaş yavaş okumaya alışır,yüzyıllarca sürer kuşkusuz.Ama kitabı önemiz, ciddi olmayan bir eşya saydığı için sağa sola savurur, üzerine basar. Ciltlemek ise kitaba saygıyı gösterir. Kişinin yalnızca okumaya alışmakla kalmayıp, bunun ciddi bir uğraş beklediğine delildir.Bu aşamaya henüz erişmedi Rusya. Avrupa uzun zamandan beri ciltletiyor kitaplarını.
Sayfa 577 - iletişim yayınları