Kimileri kötüdür, çünkü kendilerini sevmezler. Kimileri ise güç insanlardır, çünkü çok acı çekmiş ve bu acıyı herkese ödetmek isterler. İnsanlarca aldatıldığından, hoş olmayan bir tutum takınıp kendilerini koruyacaklarını sananlar vardır. Bazıları, başkaları tarafından öyle hayal kırıklığına uğramışlardır ki, ancak onlardan bir şey beklemediklerinde gelecekteki hayal kırıklıklarından kurtulacaklarını düşünerek kalplerini kapamışlardır. Diğerleri bencildir, çünkü herkesin bencil olduğuna inanırlar ve ancak onlardan daha bencil olurlarsa mutlu olacaklarına inanırlar. Bütün bu insanların ortak noktası şudur ki, eğer onları severseniz şaşırtırsınız, çünkü bunu beklemezler. Zaten bu onlara öyle anormal gelecektir ki, çoğu başlangıçta bu sevgiye inanmayı reddedecektir. Ama siz ısrarcı olursanız ve örneğin karşılıksız davranışlarla bunu kanıtlarsanız, bu onların dünyaya bakışını, ilaveten de sizinle ilişkilerini altüst eder.