"... Ve bir şey yerken yemekten başka bir şey düşünmem. Yürüdüğüm zaman da yürüyeceğim, hepsi bu. Savaşmak zorunda kalırsam, ölüm şu gün ya da bu gün gelmiş vız gelir tırıs gider. Çünkü ne geçmişte, ne gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen, mutlu bir insan olursun. ..."
Yazar; cesaret, fedakarlık, dostluk ve pişmanlık kelimelerini adeta bir karakter gibi işliyor.
Tam anlamıyla kapağındaki "Muhteşem" yorumuna katılıyorum. Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan. Hatta okumakta geç kaldığım. Uçurtma Avcısı