MANSUP

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkaları üzülmesin diye her şeyi sırtlandığım, bütün sorumluluğu aldığım ve kendimi üzdüğüm devir bitti .
Zülkarneyn Aşiroğlu isimli okura yanıt verildi
MANSUP
Kesinlikle 😌
" Varlığın Esası "
youtu.be/WChCSXRNphA?si=... Tevhid Ocağı Fütühatı Medine 🌠 ✨Cilt 1️⃣ Cüz 4️⃣0️⃣✨ #️⃣varlık #️⃣esas #️⃣alem Tevhid Ocağı Tek olan Allah'ın emri , Resulü Kibriya Aleyhissalatu Vesselam 'ın yolu üzerine olmaktır TEVHİD. Ehli Beyt'in, Ashabı Kiram'ın sevgisi ile yorulmaktır TEVHİD. Müslümanın adıdır , olmak davasıdır , sevgisini tüm dünyaya yaymaktır TEVHİD. Aynı ocağın ateşinde harman olup kardeş olmaktır TEVHİD. Hayat geçici , ömürlerimiz son nefeslerimize tabidir. İşimiz ,son nefese kadar İmanımız adına gayrettir. Zaman kısıtlı yol uzun. Bir şey yapmak yola düşmek vaktidir. Biz, Allah rızası için yola koyulduk. Her yürekte iman , her yürekte ocak olduk . Kardeşim ... Sen de buyur ... Gel ... Bu ocak birliğin adıdır. Bu ocak olmak davasıdır. Düşmanımız nefislerimiz,
Tefsir

。Ruby。

@_Ruby_
·
" Varlığın Hükmü "
youtu.be/yWnKaeltTN4?si=... Tevhid Ocağı 🎬Fütühatı Medine 🌠 ✨Cilt:1️⃣ Cüz:3️⃣9️⃣✨ #️⃣varlık #️⃣yokluk #️⃣alem Tevhid Ocağı Tek olan Allah'ın emri , Resulü Kibriya Aleyhissalatu Vesselam 'ın yolu üzerine olmaktır TEVHİD. Ehli Beyt'in, Ashabı Kiram'ın sevgisi ile yorulmaktır TEVHİD. Müslümanın adıdır , olmak davasıdır , sevgisini tüm dünyaya yaymaktır TEVHİD. Aynı ocağın ateşinde harman olup kardeş olmaktır TEVHİD. Hayat geçici , ömürlerimiz son nefeslerimize tabidir. İşimiz ,son nefese kadar İmanımız adına gayrettir. Zaman kısıtlı yol uzun. Bir şey yapmak yola düşmek vaktidir. Biz, Allah rızası için yola koyulduk. Her yürekte iman , her yürekte ocak olduk . Kardeşim ... Sen de buyur ... Gel ... Bu ocak birliğin adıdır. Bu ocak olmak davasıdır. Düşmanımız nefislerimiz,
Tefsir
。Ruby。 isimli okura yanıt verildi
MANSUP
🤍🌼
Canımın canı babam..
Babam.. Canımın yarısı can babam.. İyi misin babam diyordum da beni üzmemek için iyiyim diyordun ya işte orada duruyordu zaman.. Gözlerini kaçırıyordun ama biliyordun yakın zamanda göçüp gideceğini.. Israrla hep dik durmaya çalışan can babam.. Tek bir nefesin kalmıştı oysa ki.. Güçlüdür dedim hep konduramadım ki ben sana bu hastalığı da, yataklara düşmeyi de, ölümü de.. Sen her şeye rağmen benim kahramanımdın, arkamda duranımdın ben buradayım her zaman diyenimdin.. Canımın canı can babam.. Ne güzel bir çocukluk yaşattın bize be babam.. Annesiz kalmanın, çalışan bir annenin evladı olmanın zorluklarını elbette yaşadık ama hep elinden geleni yapıp hem anne hem de baba olmadın mı sen bize.. Öksüz kaldık canım babam.. Ne sağıma dönebiliyorum, ne önüme bakabiliyorum. Savruluyorum senin desteğin, sesin, o sohbetin olmadan.. Şimdilerde ne yerdeyim, ne gökte.. Her telefonda hissettiğim o acıyı nasıl anlatayım ki.. Yokluğunda, sensiz geçen koskoca 3 gün..😢 Çok zormuş be babam, çok zormuş. Ne çok sevenin varmış evimiz doldu taştı yokluğunda. Bir kez daha gurur duyduk seninle. Bir kişi bile demedi ki babacığın bize şu sözü söyledi de kırıldık.. Biz senden razıyız güzel babam 🤍🤲 Yattığın yer incitmesin 🤲😥 Merak edip yazan, arayan herkesten Allah razı olsun 🙏
1000Kitap
MANSUP
Allah rahmet eylesin, başınız sağ olsun, Allah geride kalanlara sabırlar versin.