Ebru

Sevdiklerinizle birlikte, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmenizi dilerim. Sağlık, neşe ve güzel anılarla dolu bir bayram olsun. 💛
Duygu ve Düşünce
Reklam
Zamanların hem en iyisi hem de en kötüsüydü. Bilgeliğin ve aptallığın çağıydı. Hem inanç hem de kuşku devriydi. Işığın da asrıydı karanlığın da. Hem umut baharıydı hem de umutsuzluk kışı. Her şeye sahiptik hiçbir şeyimiz yoktu...
Alıntı
"Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."
Alıntı
"Çok özledim ama gidemem. O da gelmez zaten. Uzun uzun seni düşüneceğim bu akşam. Sana uzaktan bakmama sebep olan bu hayatı, affetmeyeceğim."
Edebiyat
Gönlümüz neye hasretse, hepsine cennette kavuşacakmışız.
Alıntı
Reklam