Okumak varoluşun temel sorunlarını anlamak için gerekli verilerin ve düşünsel alt yapının oluşturulması amacıyla yapıldığı takdirde insan türünün tek anlamli ve asil eylemidir.Bos vakitleri geçirmek entelektüel bir imaj yaratmaya çalışmak ucuz duygu ve düşüncelerini tatmin etmek sosyal paylaşım sitelerinde kitapları süsleyerek yayınlayarak beğeni toplamaya çalışmak amacıyla yapılan tüm okumalar ise lumpenliktir sahtekarlıktir.Arizali ruhların ve beyinlerin acınası bir çığlığıdir.Lutfen kitaplari kirletmeyin.!!(msj yazmayın lütfen cvp vermyorum)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖