Zülal

Bir ilişkinin bittiğinin anlaşıldığı an;
"Bir demet tiyatro'da mükremin'in çok güzel anlattığı gibi: "ya seni seviyorum da, seni sevmeyi eskisi kadar sevemiyorum... hani eskiden seni sevmenin, birbirimizi sevmenin, yeşil gevrek bir tadı vardı. seni güldürmenin lezzeti damağıma yerleşir, orada mutlu mesut yaşardı... yani bir şey olduğu vakit, ilk bunu koşayım gidiyim, asuman'a söyleyeyim tarzında bir haberci telaşı olurdu." o telaş kalmadığında, o gevrek tad kalmadığında bitiveriyor."
Alıntı
Zülal
İnstagram 1soru.1cevap 'tan alıntıladım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?