Masalsı bir fantastik roman, çok üst düzey beklentisi olanların ihtiyacını karşılayamayacaktır çünkü yalın ve basit bir dili var. Bazı tezatlıklar mevcut, bazı karakterlerin davranışlarına açıklık getiremeyebiliyorsunuz. Tüm bunlara rağmen vaktimi güzel bir şekilde geçirmemi sağlayan bir kitaptı. Beğenimi de kazandı diyebilirim.