“Bazı durumlarda insanın rahatça ağlayabilmesi bile bir nimet oluyor. Biz kizimizin arkasından ağlayamadık. Seni kabullenebilmek için, kizimizin ölmedigini bildirmek için.“
"Sinirsel çöküşün meselesi şu ki, böyle bir şey geçirdiğiniz ne kadar bariz olursa olsun, her nasılsa size bariz görünmez. Bir seyim yok, diye düşünürsünüz. -Ne olmuş dün aralıksız yirmi dört saat televizyon izlediysem? Dalp gittiğim falan yok. Tembelim sadece.-
Stres altında olduğunuzu düşünmektense, tembel olduğunuzu düşünmek neden daha iyidir, bilemiyorum. Sadece daha iyi olduğunu biliyorum."