Stefan Zweig'in anlatımı herzaman hoşuma gitmiştir ve bu kitabında özellikle çok güzel bir anlatımı olmuş.Kimisine göre kitabın anlatım şekli ağır gelebilir..ve ayrı olarak kitabın sonlarına doğru çok akıcı gidiyor.Sıkılmadan okuyabilirsiniz,gözüm kapalı öneririm.