Tartışmaların çoğu kesin bir şekilde, ne kadar üzücü de olsa tek bir cümleyle ifade edilebilecek bir pozisyondan yana çözümlendi: Kozmik dramda insanoğluna bir öncülük verilmiş değil...Her durumda alçakgönüllü olmak için yeterli nedenimiz var
İnsanların kendini beğenmişliğindeki ahmaklığını belki de küçücük dünyamızın uzaktan beliren bu görüntüsünden daha iyi gösteren bir şey yoktur. Bence, birbirimize karşı daha sevecen davranma ve bu soluk mavi noktayı, bildiğimiz tek vatanımızı koruma ve değerini bilme sorumluluğumuzu vurguluyor.
Adil olma insanın bilincinde bir değer olarak yaşıyorsa,o zaman seçimlerini hep adil olacak şekilde,hak ve hukuka saygılı olarak yapar.
Adil olmayı rehber edinmiş bir kişi tanıdık olsun olmasın kim haklı ise onu savunur...