AC

AC
@matiasse
“ Öyle geçerdik ki kaldırımları, sanki bu düşenler biz değiliz.”
Size şunu söylemeliyim, duygularınızı şişelere doldurup durmaya sabır denmez. Aslında biriktirdiğiniz şey barut tozudur, ve en sonunda da patlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anladım, benimle bir daha ölecek babam Sonra ben çocuğumla bir daha öleceğim Sonra hiç gelmemişe döneceğim
Şimdi herkes unuta unuta Yüz bin yalnızlıkla bir kalabalık büyüttü
İnsan yoruluyor sevgilim Yaralı bir zamanla kendini sevmekten
Bir gönül üşümesi bu Isınmak için eğildiğin ocak külüyle boğuyor seni.