Zaman zaman içimin yandığını hissediyorum. Kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum. Yavaş yavaş kalbine işlediğini silmek mi, koparıp atmakmı bilemiyorum.
Yorgun düşüyor yüreğim.
Geçmiyecekmiş gibi iliklerime kadar işlemiş olan sevdaya bakıyorum.
Cahit Zarifoğlu 'nun dediği gibi:
"Ne çok acı var.."