Karanlık üstünüze çöktüğünde,
şöyle deyin:
“Bu karanlıklar henüz doğmamış şafaktır;
her ne kadar gecenin doğum sancıları içime dolsa da, tepelere doğan şafak
bana da doğacaktır..”
Halil Cibran
Ermişin Bahçesi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canını sıkma işler yolunda gitmiyor
diye.. Hayat kaynağının suyu
karanlıktadır, kavuşur aydınlığa!
Başından felâket gitmeyen adam!
İşlerin düzelmedi diye üzülme!
Allah'ın çok gizli lütufları var.
Unutma!
Sabır acıdır ama meyvesi çok tatlı olur.
| Şadi Şirazi
Unutma,
Allah sabırlarını şükürlere çevirmedikçe,
o hakettiğin mutlulukları ayağına getirmedikçe,
ben bu hayattan razıyım Rabbim dedirtmedikçe canını almayacaktr.
Öyleyse sabretmeye devam et..
Sen hep iyiliğe vesile olursun ama
onlar sana teşekkür etmezler.
Hatta o insanlar senin zor gününde
yanında bile olmazlar.
Üzülme!
Çünkü onlar sana teşekkür etmediği zaman Allah sana teşekkür eder!
Bu gerçeği duyumsamak bile
en büyük huzur kaynağıdır.