mavidennm

"O günler adeta gözüm açıkken gördüğüm bir kabus gibiydi."
Sayfa 202·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kızlar evlenmeden de yaşayamazlar mı yani? Daha mutlu yaşarlar."
Edebiyat
"Evet, ne komik, ne de neşeli bir şey var. Her şey iğrenç."
Edebiyat
"Çok öğrenmek isteyen kişinin, çok acı çekmesi gerekir."
Edebiyat
"Hayata ilişkin sorularıma cevap arayışlarımda ormanda kaybolmuş bir adamın hissedebileceklerini hissettim."
Edebiyat