1984'ün Türkiye versiyonu diyebiliriz. Gerçekten muazzam bir eser. Karıncalar ve filler üzerinden topluma yaptığı eleştiriler inanılmaz. Okuduğum her paragrafın altını çizmek istedim resmen. Mükemmel bir kalite var kitapta.
İki gencin aşk hayatını anlatan bir kitap gibi görünse de aslında toplumda kendi yerini arayan varlığını korumaya çalışan iki gencin hayatının bir kesimini anlatıyor. Hikaye boyunca onların depresif ruh haline siz de bürünüyorsunuz bu sebeple buna hazırlıklı olun.