Kitap aslında yanlizlik çeken ve bir türlü duygularını ifade edemeyen birinden bahsediyor Anadolunun bağrında yetişmiş ve yanlış insanlarla karşılaştıktan sonra kendinin nasıl bir insan olduğunu ve egilimlerinin de neye göre olacağını belirleyen birini anlatıyor
Kitap harika ama en sonunda olaylar biraz karışıyor yani birinin farelerle arkadaş olması bana biraz garip geliyor açıkçası ama yinede okunması gereken renkli heyecanlı bir kitap