"Geleceğini bilsem o karanlık kuyuda nefes almadan beklemeye razıyım. Hele birde seveceğini bilsem, işte o, her şeye değecek bir bedel olur benim için"
Başı güzel ortası çok sıkıcı bitiriş ide 3-5 sayfaya sığdırmışlar ama beğendim merak uyandırıcı ve sürpriz sonlu olmuş. Yalnız kitap gereksiz uzun çok laf kalabalığı var.
Öyle Bir Bedel KiGonca Çiftçioğulları · Uğur Tuna Yayınları · 2014501 okunma