Hepimiz bu dünyada birer toz zerresiyiz. Bir şey değiliz aslında, insanız sadece. Ve buna rağmen birbirimizi olduğu gibi kabul edememek neden?
Kendimize benzemeyeni yok saymak neden?
Gücün bilekte olduğuna inanmaktan vazgeçememek neden...
Bilmiyorum, belki henüz küçük olduğumdan çözememişimdir bu dünyayı ya da hepsinin aksine çözülecek bir tarafı kalmamıştır...