Puan vermedi·328 syf.··
2026 95. kitabı
Selamlar, okurken çok eğlendiğim bir kitabın yorumuyla geldim. Sophie'e evleneceği adamın onu aldattığını öğreniyor ama ondan ayrılan taraf olmak istemiyor bu yüzden yakın arkadaşı bir plan yapıyor ve düğün gününde itirazı olan var mı diye sorulduğunda ortaya Max çıkıyor ve itiraz ederek düğünün gerçekleşmesini engelliyor. İkili o gün yollarını ayırıyor. Dört ay sonra Max Sophie'ye mesaj atıp bir düğünde onunla birlikte itirazcı olup olmaycağını soruyor ve sonra konuşmaya başlıyorlar. Sophie ve Max'in düğünlere gidip, itiraz etmeleri. Gelini veya Damadı kurtarmaları, sonrasında yaşanan kargaşalar derken aşırı eğlendiğim bir kitap oldu. İkisi de çok şapşaldı. Sophie'e aşka inanmıyordu ama Max'le vakit geçirdikçe onunla arkadaşlığı zamanla daha derin olmaya başladı ve kendisini inanmadığı o aşkın içinde buldu. Sophie'nin ev arkadaşlarına ve Max'in anne babasına bayıldım. Aophie'nin ev arkadaşları deyince aklınıza onun yaşlarında insanlar gelmesin KDHSHSK 60-70 yaşlarındaki Larry ve Rose'dan bahsediyorum çünkü. Çok komiklerdi. Özellikle Larry'nin sondaki bir sahnesine çok güldüm. Max’in ailesi de aşırı tatlıydı. Max'in özel hayatıyla ilgili bir gelişme olduğu an, anne babasının hemen birbirlerine haber vermeleri çok komikti dmndns. Yazın okuyabileceğiniz, her sayfasından keyif alacağınız bir kitaptı öneririmm. +18
Sonsuza Kadar MutsuzLynn Painter · Artemis Yayınları · 202617 okunma
7/10
·%69 (302/432 syf.)··
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2026 00:36
bu kitap için yapılabilecek en kısa ve yerinde yorum sanırım "iyi değildi ama guilty pleasure sayılabilir," olur. çünkü çok edebi ya da çok iyi yazılmış bir eser bekliyorsanız sizi tatmin etmez. fakat benim gibi sıfır beklentiyle başladıysanız ve amacınız tamamen kolay bir dille kaleme alınmış harry potter ile monster high karışımı bir kurgu okumaksa gayet eğlenebilirsiniz. şahsen benim karakterlere deli gibi sinirlendiğim yerler de oldu, garip bir şekilde kendimi kahkaha atarken bulduğum da oldu. kitap size asla sevilesi karakterler vaat etmiyor, hatta tam tersi; karakterlerin hepsi o denli korkunç şeyler yapıyor ki bazen ben bile onlar tarafından manipüle edildiğimi hissettim. zorba olmaları benim gözardı edebileceğim bir unsur, tek sorunum rıza kavramından bihaber yaşamaları diyebilirim. zodyak öyle bir yer ki birbirine dokunan dokunana. ayrıca altyazı geçmezsem öleceğim: ikizlerin kimi yerlerde beyinleriyle değil duygularıyla düşünmesi çok sinirime dokundu. sizi en ufak fırsatta öldürmeye çalışan adamlarla niye öpüşüyorsunuz yahu? bazen ikisinin kafasını alıp birbirine vurmak istedim ciddi anlamda. hem darcy'nin hem de tory'nin biraz mal olduğunu düşünüyorum —diğer karakterlerin direkt çok mal olduğu konusunda kesinim— o yüzden henüz umudumu yitirmedim. orion'ı seviyorum sanırım şu anlık. diego ve sofia'yı okumak da hoşuma gitti. garip bir şekilde sevmediğim karakterleri dahi daha fazla okumak için sabırsızlanıyorum şu an. caleb sen adam olacaksın ben de göreceğim. ümitliyim senden. AYRICA ek bölümdeki gareldine ve max çok tatlılardı ufak bir etkileşim sezdim. guilty pleasure işte, başladık bir kere. mlsf tüm seriyi okuyacağımı bildirmeliyim </3
UyanışSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 2025368 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·600 syf.··
Beğendi
·
2026 99. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2026 23:27
Zodyak Akademi #3: Hesaplaşma Serinin şimdiye kadarki en sürükleyici kitaplarından biri oldu benim için. İlk kitapta dünyayı ve karakterleri tanırken, ikinci kitapta olayların büyümeye başladığını görmüştük. Bu kitapta ise hem karakterler arasındaki ilişkiler derinleşiyor hem de Solaria'nın karanlık yüzü yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Okurken bir an bile duraksamadım; sürekli yeni bir olay, yeni bir sır ya da yeni bir tehlike ortaya çıktı. Kitabın merkezinde yer alan Cehennem Haftası başlı başına oldukça sinir bozucuydu. Üst sınıfların birinci sınıflara istedikleri gibi eziyet edebilmesi zaten başlı başına adaletsiz bir sistem. Ancak bu süreçte Darcy ve Tory'nin pes etmemesi, her şeye rağmen ayakta kalmaya çalışmaları ve güçlenmeleri çok hoşuma gitti. Özellikle dört element sınavında gösterdikleri gelişim, ilk kitaptaki hallerini düşündüğümde ne kadar yol katettiklerini gösteriyordu. Karakterler açısından da oldukça dolu bir kitaptı. Darcy ve Orion arasındaki ilişki giderek daha güçlü ve daha karmaşık bir hâl alıyor. Aralarındaki yasak çekim ve birbirlerine duydukları güven hikâyeye ayrı bir heyecan katıyor. Tory ve Darius cephesinde ise tam anlamıyla bir duygu savaşı yaşanıyor. Birbirlerinden nefret etmek isterken aynı zamanda birbirlerine karşı koyamamaları, ilişkilerini serinin en ilgi çekici noktalarından biri hâline getiriyor. Darius'un bazı davranışları beni sinirlendirse de karakterinin iç çatışmalarını görmek oldukça etkileyiciydi. Bu kitapta Caleb'e karşı duygularım da sürekli değişti. Tory'ye olan bağlılığı, onu korumaya çalışması ve bazı anlarda gösterdiği sadakat gerçekten hoşuma gitti. Ancak Varislerin etkisinden çıkamayıp yaptığı bazı şeyler yüzünden ona kızmadan da edemedim. Seth ve Max ise hâlâ sevemediğim karakterler arasında yer alıyor. Özellikle bazı
HesaplaşmaSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 20263 okunma
Kargaları severim ama... Bu karga yası kalbimde hissettirmedi.
Puan vermedi·122 syf.·
2026 63. kitabı
Kitap, edebiyat dünyasında özgün bir yas anlatısı olarak kabul görmüş ve birçok ödül almış. Baba, Çocuklar ve Karga olmak üzere üç farklı sesin tamamen parçalı, kolaj hissi uyandıran sayıklamaları, anlık diyalogları ve soyut metaforları üzerine kurulu bir metin. Yasın evrelerini anlatmasıyla birlikte, yazarın tercih ettiği anlatım tarzı ve dilsel biçimi bende karşılık bulmadı. Benim okuma pratiğimde bir yas anlatısının okura geçebilmesi için karakterlerin iç dünyasıyla güçlü bir bağ kurabilmem, o derin hüzün ve boşluk duygusunu kelimelerin ardındaki samimiyette hissedebilmem gerekir. Ancak Porter'ın dili fazla parçalı. Absürtlük içeren anlatılar, ölümün ve o büyük kaybın gerçekçi ağırlığını benden uzaklaştırdı. Postmodern edebiyattan, dil oyunlarından hoşlanan okurlar için hafif ve keyifli bir egzersiz olabilir. Benim dünyama dokunmadı. İyi kitaplar okumanız dileğiyle...
Alıntı
Tüylü Bir Şeydir Şu YasMax Porter · Monokl Yayınları · 2017455 okunma
Lanny
Puan vermedi·208 syf.··
2026 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2026 12:12
Zamansız bi' kitap. Çok sevdim. Lanny'nin ailesi ve çevresiyle olan tatlı iletişimini her birinin bakış açısından okuyoruz. Masal okur gibi kahve içerken bitirdim. Hareketli cümleler ve resimler hoş bir hava katmış. Zaten Monokl yayınları gerek basım kalitesi gerek sıradışılığı olsun her defasında 'İyi ki varlar' dedirtiyor. "Sence hangisi daha sabırlıdır, bir düşünce mi yoksa bir umut mu?" "Paranın el değiştirmesini gerektirmeyen iyi bir şeyin var olabileceğini hayal etmek, daracık dünya görüşünü çok mu zorluyor?"
LannyMax Porter · Monokl · 2024203 okunma
Mükemmel bir eser
Puan vermedi·455 syf.··
2026 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 22:31
Filmini de izlemiştim ama kitap bambaşka seviye . Okurken çok keyif aldım . Yazar o dönemin yoksulluğunu ve sistemin acımasızlığını okura hissettiriyor . Max'in hırsı , Noodles'ın soğukkanlılığı o kadar güzel anlatılmış ki.... Kesinlikle kütüphanenizde bir köşede durmalı .
Bir Zamanlar AmerikaHarry Grey · Altın Kitaplar Yayınevi · 198439 okunma