M.S

Bağışlamak. Neye göre? Kime göre? Ne hakla?
Puan vermedi·1062 syf.·
2023 5. kitabı
Kitabın 910. Sayfasında Anna'nın Levin'e Kitinin kendisini bağışlamasıyla ilgili olarak "eğer durumum yüzünden beni bağışlamıyorsa, ondan hiçbir zaman beni bağışlaması istemediğimi iletiniz. Bağışlamak için, benim çektiğimi çekmek gerekir." Şeklinde sözler söyledi. O kadar doğru ki bağışlamaya hakkımız olması için o Kişinin yaşadıklarını yaşamamız gerekiyor. Kimse sınanmadığı günahın masumu değildir diye bir söz okumuştum. Çoğumuz sınanmadığımız yerlerin eleştirisini yapıyoruz. Hakkımız var mı? Ya o Kişinin yaşadıklarını yaşarsak? Anlamak için bu gerekmez mi? Felakete davetiye çıkarmak değil midir bu? Anna Karenina
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,6bin okunma
Reklam
Geçmişi düşünürken seçtiğimiz güzel olanlardır. Her şeyin bu biçimde olduğuna inanmak isteriz
Sayfa 54
-ama seni her zaman sevdim, birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi, her şeyiyle seversin.
Sayfa 799 - Darya Aleksandrovna
Herkes yaşıyor, tadını çıkarıyor,-diye düşündü,- bense dertleriyle beni öldüren bir dünyadan sanki hapishaneden kurtulmuş gibi çıkacak ancak şimdi bir an kendime gelebildim. Herkes yaşıyor, bu köylü kadınlar, kardeşim Natali, Varenka, yanına gittiğim Anna, bir tek ben hariç.
Sayfa 792 - Darya Aleksandrovna