Erkek kadına dedi ki:
-Seni seviyorum ama nasıl, avuçlarımda camdan bir şey gibi kalbimi sıkıp parmaklarımı kanatarak, kırasıya çıldırasıya...
Erkek Kadına Dedi ki :
-Seni seviyorum ama nasıl, kilometrelerle derin,kilometrelerle dümdüz, yüzde yüz, yüzde hudutsuz kere yüz...
Kadın Erkeğe Dedi ki :
-Baktım dudağımla, yüreğimle, kafamla; severek,korkarak,eğilerek dudağına ,yüreğine , kafana.
Şimdi ne söylüyorsam
Karanlıkta bir fısıltı gibi sen öğrettin bana..
Ve ben artık biliyorum:
Toprağın-
Yüzü güneşli bir ana gibi-
En son en güzel çocuğunu emzirdiğini ..
Fakat neyleyim
Saçlarım dolanmış
Ölmekte olanın parmaklarına
Başımı kurtarmam kabil değil!
Sen ,
Yürümelisin,
Yeni doğan çocuğun
Gözlerine bakarak..
Sen
Yürümelisin,
Beni bırakarak..
Kadın Sustu.
SARILDILAR
Bir Kitap Düştü yere..
Kapandı bir pencere...
AYRILDILAR...