"En sonunda sana aşkı verdim!" Diye haykırır içlerinden biri. Don Juan'ın buna gülmesinde şaşılacak bir şey var mı ? "En sonunda mı?" der, " Hayır, bir kez daha." Neden çok sevmek için ender olarak sevmek gereksin ki?
Peregrinos'a özenen bir adamdan, bir savaş sonrası yazarından söz edildiğini işitmiştim: Bu adam, yapıtına dikkati çekmek için, birinci kitabını bitirince intihar etmiş. Dikkati çekmiş, ama kitabı beğenilmemiş.