Annem kitap almama karışmasın diye onu kitap okumaya alıştırıyorum. Çok şükür baya başardım üçüncü kitabını bitirecek. Yalnız tek sıkıntı sesli okuyor ve ben onun yanında hiçbirsey anlamıyorum okuduğumdan. Sessiz oku dıyorum anlamıyorum dıyor. Başka odada oku diyorum yalnız kalmak istemiyorum diyor. Ben annemi nasıl sessiz okumaya alıştırıcam. Yardımlara açığım valla ha :)
" Ölümle yüzleşebilenler, hayatlarına derinlik ve anlam katabilen insanlardır.
(...) Ölüm varlığı ışıtır. Onun sayesinde yaşamanın bir lezzeti, sevmenin bir izzeti olur. Ebediyetin ışıkları içeri sızdığı için, aşk vardır. Aşkın ışıkları içeri sızdığı için dünya insana bir ev olur. Ev, mânânın olduğu yerdir. Varlığın evi, aşk ve anlamla çatılır. "