"BEKLEMEK"
Herkes birini bekler. Doğru insanı, gerçek aşkı getirecek kişiyi, birde giden sevgiliyi. Beklemek umut verir. Belkisi vardır, oluru vardır çünkü. Doğru insan gelecek diye sabırla beklersin. Ama giden sevgiliyi beklemek acı verir, korku verir yine de biraz umut verir. Fakat giden hiçbir sevgili geri gelmez. Mutludur gittiği yerde, belkide değildir. Ama giden sevgilinin geldiği hiç görülmemiştir. "Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler ; Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler." diyor Yahya Kemal Beyatlı. Çok doğru söylüyor. Giden geri dönmek için gitmez. Senden giden bir daha senin olmayacağını bile bile gitmiştir çünkü. Senden giden, zaten hiç senin olmadığı için gitmiştir..
Muhammed Demirel.