Bir an adama "bu kadar duygusuzluk olur mu ya ,kendine gel artık" dedim
Ama güzel bir kitaptı. Böyle duyguları yoğun olan bir kitap okumamıştım.
Süper...
Stefan Zweig muhteşem bir yazar , kitapları ayrı bir muhteşem
Her kitabı çok güzel .....
Gerçekten bu kitabın içinde yaşıyor gibiydim.
---
* Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Süper ve üstü bir kitap.....
!!! Herkes okumalı
----*Bütün hayvanlar eşittir ama bazı hayvanlar öbürlerinden daha eşittir.----
*Dört ayak iyi iki ayak kötü*
Yeterince anlamlı :)
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,8bin okunma
Engelleri aşabiliriz....:)
Gerçekten tavsiye edilmesi gereken okunulması gereken bir kitap.
İsminin güzelliğiyle , ona inanlarla güçlü Melody..
Kendini anlatamasa da başarabilirdi.Çünkü ona inananlar vardı.......
İçimdeki MüzikSharon M. Draper · Timaş Genç Yayınları · 202139,9bin okunma