Momo yavaş yavaş anladı ki yeni açan hiçbir çiçek bir öncekine hiç benzemiyordu, her biri apayrı güzeldi ve bu yüzden hep "en güzeli işte budur ,daha güzeli olamaz" düşüncesine saplanıp kalıyordu.
Bana dünyanın hakikaten suratına tükürülmeye bile değmez olduğunu ve bu dünyada suratına tükürülmeyecek bir tek , ama bir tek insan bile bulunmadığını sağlam bir şekilde ispat ettin.
Bence insanlara hükmetmek arzusu manasızdır...Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki , temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve muhitle ,hiç olmazsa manen , alakamızı kesmektir.