Aslında sürükleyici bir kitap, sevmeseniz bile 'sonrasında ne olacak?' düşüncesiyle okuyorsunuz. Birçok kişinin içinde bir şekilde kendini görebileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum. Muhtemelen baş karakterin yerinde ben olsaydım benzerlerini veya aynılarını yapardım. Şimdiden okuyacaklara iyi okumalar. Bilinmeyen Bir Kadının MektubuBilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖