Kendimi bile buna inandırıyorum; ancak işin aslı filmlerden hoşlanıyorum fakat yapmam gereken o kadar fazla şey var ki, izlemeyeli bir sene geçmiş. Yavaş yavaş derinlemesine düşününce
gerçeğe ulaşabiliyorum ancak bunu başaramadığımda yalan söylemiş oluyorum. Aslında bilerek yaptığım bir şey değil."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayal kırıklığına sebep olan ben de bazen, sadece bazen iyi bir
insan olamaz mıyım? Böyle düşününce yeniden hayat buluyor,
gelecek günler için sabırsızlanmaya başlıyorum.
Ne kadar çaba sarf edip ilerlemeye
çalışırsam çalışayım, en nihayetinde vardığım nokta yalnızca
alelade bir insan olduğum gerçeğini haykırıyor. Sıradan insan
türüne ait olan benim, kaçınılmaz olarak başkalarını üzüp canını acıttığımı, kahkahayı paylaştığım gibi acıyı da paylaşmaktan
başka seçeneğim olmadığını gösteriyor.
“Bir keresinde, roman karakterlerinin hepsi biraz uyumsuz kimselerdir, o yüzden yaşamın içinden, sıradan insanları temsil ederler
demiştin ya. Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize
çarpınca incinip incitiyoruz işte. Bu senin de sıradan bir insan olduğun anlamına geliyor. Hepimiz öyleyiz. Yaralayarak
yaşıyoruz."