Zamanını ağır ağır geçirerek kendi karakterini ve
zevklerini öğrendi. Minjun yavaş yavaş anlamıştı, bir şeye ilgi
göstermeye başlayınca nihayetinde kendi içimize bakmaya başlıyorduk.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşin garibi, Minjun dinlemekten rahatsız olmuyordu. Aksine, işten çıktığında pub gibi bir yerde buluşup bir iki saat boyunca Jimi'nin kocası için ettiği hakaretleri dinlemek istiyordu.
Neden böyle hissettiğini düşününce, belki de bir başkasını dinlerse kendisinin de yüreğini açabileceğini umduğunu fark etti.
O anda Minjun ilk defa, çok uzun bir zaman boyunca kimsesiz
kaldığı gerçeğini kabul etti.
“Tabii uzun zaman elimize bir kitap almamışken tekrar
okumaya çalışınca odaklanamamak gibi bir gerçek de var. Devamlı başka şeylere yöneliyoruz, ben öyle anlarda telefonumdan zamanlayıcıyı ayarlayıp okumaya başlıyorum. Genellikle
yirmi dakika kuruyorum. Zamanlayıcı çalana dek, ne olursa olsun kitaba odaklanmayı düşünsek yeter. Sınırlandırmalar bizleri gergin tutar ve gerginlik odaklanmamızı sağlar. Peki ya yirmi dakika sonlanınca? Seçim yaparsınız. Bugün yirmi dakika okumuş olmanızın yeterli olduğunu düşünüyorsanız, kitabı bir
kenara koyup başka bir işle uğraşabilirsiniz
"Kitap okumanın güçleştiği anlarda, şu an asıl neyle ilgilenmek istediğimizi kendimize sormamız gerekiyor. İçgüdülerimiz
dikkatimizi neye vermek istediğini bize gösterir.
Kitap okurken başkalarının duygularını paylaşabiliyoruz. Bizleri bitmek
tükenmek bilmeyen bir telaşla başarıya koşturacak şekilde tasarlanmış bu dünyada, koşmayı bırakıp etrafımızdaki insanlara
bakma olanağını elde ediyoruz. Bu yüzden daha fazla insan kitap okursa bu dünyanın biraz daha güzelleşeceğini düşünüyorum"