" Her yeni, eskinin; her bilgi, önceden bilinenin,her doğan, ölenin çocuğudur. Okumak, dili örüp gelmektir; anlamları , işaretleri, sembolleri, örüp gelmektir. Aynı zamanda her eski, yeniyle biçimlenir; her bilinen, öğrenilenle çoğalır; her doğan, ölümü yeniden tazeler."
Cengiz Aytmatov'un okuduğum ikinci kitabı diğeri kadar sürükleyici olmasa da güzeldi. Hikaye açısından bakacak olursak güzel bir hikayeydi ama fazla tekrarlara yer verilmiş ve bazı noktalarda tutarsızlıklar var ama genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim.