📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben neden kimsenin bir şeyi olamıyorum”
Gassal*
Ben meğerse yıllardır kitaplarda, filmlerde, dizilerde hep bu cümleyi duymak/okumak istiyormuşum gibi hissediyorum. Beni o kadar temsil eden bir cümle ki anlatamam. Ben hayatım boyunca kimsenin bir şeyi olamamışım. Kimsenin önceliği olamamışım. Bu cümle beni o kadar çok rahatlattı ki anlatamam. Ben neden kimsenin bir şeyi olamıyorum? Neden abi neden neden?
Partinin yaptığı en korkunç şeylerden biri de sizi içgüdülerin, duyguların hiç bir işe yaramayacağına inandırmak ama aynı zamanda sizi maddi dünya karşısında tümden güçsüz kılmaktı.