MUTLULUK?
En çok merak edilen ve herkesin dilinde olup, herkesin kendince netlik kazandırmaya çalıştığı
hayatımızın, olmaz ise olmaz duygusu olan yaşam kaynağımız bana göre ne? Mutluluk benim perspektifimden bazen bir çocuğun gülüşü, bazen bir annenin nerde kaldın oğlum diye araması bazen bir babanın siktir et ya demesi bazen sakin bir trafikte seyahat edilmesi, bazen sıcacık yatağın içerisinde yastığın serin tarafına yatmak bazen ise mutlu olduğun anın içini farketmektir. Bazenler uzayıp gidebilir. Kısacası mutluluk farketmek, hissetmek, anda olmak diyebiliriz, tabi bu sonuçları elde edebilmenin altın bir kuralı vardır. Çoğu alimin çoğu filozofun bas bas bağırdığı o sihirli cümle…Kendini tanımak...Kendisini tanımayan insan hayatıda tanımaz, tanımanın ne olduğunu da tanımaz.. Mehmet Altıntaş