Mehmet şirin

Mehmet şirin
@mehmetsirin_34
Kalp bir ara istasyondur, varış istasyonu değildir. Son istasyon senin varlığındır; yol orada biter.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şek ile yakîn zaîl olmaz … (Gerçek; şüpheyle yok olmaz)
Hayattan fazla şey bekleme; dünyada her felaketin içinden en az zararla sıyrılmanın yolu hayata uymak, muhite uymak ve hiç sivrilmemektir.
Hayata Dair
Madem ki hiçbir şeyi değiştirmeye kudreti yoktu, her şey önceden çizilen bir yolda yürüyecekti, o halde aklı başında bir insan, olanları tebessümle seyredip sırasını beklemeliydi.
Yaşam
Aynı evde ama birbirine tamamen yabancı olarak yaşamak, feci bir şeydi…
Yaşam