"Benim kanaatim o idi ki ve daima o oldu ki, dünyada insan diye yaşamak isteyenler, insan olmak vasıflarını ve kudretini kendilerinde görmelidirler... Bu uğurda her türlü fedakarlığa razı olmalıdırlar. Yoksa hiçbir medeni millet, onları kendi sırasında ve safında görmek istemez."
Doğum kaygılarınızı, eğlenceli bir şekilde giderebilirsiniz bu kitapla, tavsiye ederim okumanızı... Sadece sondaki hikaye kitabın ortalarında bir yerde verilseymiş, kitabı bitirdiğimde üzerime ağır bir hüzün çökmemiş olurdu... Teşekkür ederim Furkan Bey'e, onca koşuşturma içinde binlerce anne adayını aydınlatmak adına uğraşıp bu kitabı yazdığı için...
"Bir kanat ucundan diğerine kadar tüm bedeniniz, düşündüklerinizden başka bir şey değil... Düşüncelerinizin zincirlerinden kurtulun, bedenlerinizin zincirlerini kırın."