"Hani bir laf vardır. Deveye sormuşlar, 'Bir şikayetin var mı halinden?' diye... 'Hiçbir şikayetim yok, yük taşımaktan bile yakınmıyorum. Yalnız bu Merzifon eşeğinin önümde kılavuzluk etmesi yok mu, çok koyuyor bana!' demiş. Anladınız ya!"
"Benim kanaatim o idi ki ve daima o oldu ki, dünyada insan diye yaşamak isteyenler, insan olmak vasıflarını ve kudretini kendilerinde görmelidirler... Bu uğurda her türlü fedakarlığa razı olmalıdırlar. Yoksa hiçbir medeni millet, onları kendi sırasında ve safında görmek istemez."
Doğum kaygılarınızı, eğlenceli bir şekilde giderebilirsiniz bu kitapla, tavsiye ederim okumanızı... Sadece sondaki hikaye kitabın ortalarında bir yerde verilseymiş, kitabı bitirdiğimde üzerime ağır bir hüzün çökmemiş olurdu... Teşekkür ederim Furkan Bey'e, onca koşuşturma içinde binlerce anne adayını aydınlatmak adına uğraşıp bu kitabı yazdığı için...