"Herkes ne diyecek?.. Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı? ... Bunlarin uğrunda bugüne kadar çok şeylere katlandım, şimdiden sonra beni rahat bırakabilirler...Tam yaşamaya başladığım bu andan itibaren beni öldü saysınlar..."
"İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter. Buna rağmen o orada, ben burdayım. Neden? Sebep yok... ... Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?"