Üüüfff diyorum! Mutlaka okunması gereken kitaplardan biri olduğunu düşünüyorum. Sabahattin Ali'nin kalemini çok beğenen biri olarak bu eserine de bayıldım. Hayata vurgu yapan, küçümseme, acıma, samimiyetsizlik, yalnızlık, mücadele, çaresizlik, aşk... Gibi duyguları ele alan muazzam bir eser.