Benı cok etkıleyen kıtaplar arasındadır. Insan kendını zaman zaman yazara kızarken buluyor, neden boyle devam etti diye, keske farklı olsaydı...cok guzel bir aşk hikayesi
Cok guzel bır kitap, kalın olmasına ragmen cok cabuk bitti, akıcı bır yazım...okumamın üzerinden cok zaman gectiği için suan da detayları tam hatırlayamıyorum