"Önemli olan kaybettiklerim değil, hatıralarım. Yaralar iyileşir. Sevgi yaşar.
Biz kalırız."
1000000/10
Gerçekten böyle etkisine girilecek bir kitapla o kadar az karşılabilirsiniz ki. Yani kitaba diyecek hiçbir şey bulamıyorum mahvetti beni. Yaşananların çok da gerçekten uzak olmayışı daha da parçalıyor. Efsane bir dil efsane bir kitaptı.
"... Onun canını yakma. Eğer onu sevmiyorsan..."
"Seviyorum."
Viann onu inceledi. "Bunu biliyor mu?"
"Umarım bilmiyordur."
Viann bu cevabı bir yıl önce duysa anlayamazdı. Aşkın ne kadar karanlık bir tarafının olduğunu, bazen onu saklamanın yapılacak en iyi şey olduğunu tahmin edemezdi.
"Çok cesursunuz." dedi adam yumuşak bir sesle.
"Ya da aptal," diye karşılık verdi Isabelle, hangisinin daha doğru olduğundan emin değildi. "Fevri ve asi olduğumu çok fazla kişiden duydum. Yarın arkadaşlarımdan duyacağımı da tahmin ediyorum."
"Fakat, hanımefendi benden cesur olduğunuzdan başka bir şey duymayacaksınız."