Neden bu dünyada işler böyle? Niye bu yıkıcılık ve baskı? Nedir şu üç günlük ömre rağmen şu fani dünyaya bu denli kök salma hırsı? Neyi paylaşamıyoruz, yorganı kaybedinceye kadar süren kavga niye? Niçin kendi kıyametimizi kendimiz hazırlıyoruz? Ve sonra soruyoruz: "Kıyamet ne zaman kopacak?" Nedir yahu bu? Eşeğe ters binmeler ve sürekli eşekten düşmeler.