Melike kaya

Birçok şey hakkında 'neden' diye sorarsan ve bunu sürdürürsen, sonunda epey mutsuz olabilirsin.
Sayfa 81·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Doğrusu, dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım.Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir .
Sayfa 21·Kitabı okudu
1000Kitap
Bana öyle geliyor ki,sizin gülmenizle kızmanız,iltifat etmenizle azarlamanız arasında hiçbir fark yoktur...size ait hiçbir şey çirkin olamaz sanıyorum.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Bir eylemin ertesini, sonuçlarını göze alabilirse yada bunlara kayıtsız kalabilirse, insanın yapamayacağı şey yoktu.