İnsani bir plan, sevgili dostum, gayet insani, şeytan plan falan yapmaz, hatta insanlar iyi kalpli varlıklar olsalardı şeytan diye bir şey var olamazdı bile...
Hayatta bazen öyle durumlarla karşılaşırız ki bir de kaybetsek, bin de kaybetsek fark etmez, bir an önce felaketin sonucunu öğrenmek, sonra da konuyu kafamızdan atmak isteriz, tabii becerebilirsek.