Yürüyün,yürüyün,yürüyün. ‘An’ ı beklemek için durmayın. ‘An’lar,zaman içinde geri götürür sizi. İçinde bulunduğumuz ‘an’ı dondurarak geçmişe kaçarız.O ‘an’ı, şimdiyi dondurarak, geçmişin bir parçası haline geliriz.Zamanla birlikte akın,durmadan yürüyün. Bir sonraki ‘an’ı beklemeyin.Bir sonraki ‘an’ diye bir şey yok.Sonra diye bir şey yok.Akış sürer gider. ‘An’ın parçası olun.Her ‘an’la birlikte yaşayın.Böylece kaldırın ‘an’ları. Hiçbir ‘an’ olması gerektiği gibi değildir.Şöyle olsaydı,böyle olmalıydı diye düşünmek anlamsız. ‘An’ ları düzenleyemeyiz.Yaşamları düzenleyemeyiz-ne kendimizinkini ne başkasınınkini.İnsanı mutlu etmesi gereken bir ‘an’yoktur.İnsan mutlu bir an sipariş edemez - ne geçmişten,ne gelecekten.