melike

Konuşmak da bir deneyim biçimidir.Ama ille de sessizliğin yerini tutması gerekmez.Sözler gereklidir,ama bir düzen duygusu vermek için değildir.Doldurulması gereken bir boşluk değildir o.Sessizlik sözcüğü bile yanlış.
Sayfa 41 - iletişim yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Birbirimizi anlamayacağız korkusuyla,sözcükleri gereğinden fazla kullanıyoruz.Konuşmamanın,iletişim kurmayı reddetme anlamına çekilmesinden,kabalık olarak görülmesinden korkuyoruz
Sayfa 35 - İletişim yayınevi·Kitabı okudu
Sözcükler,ihtiyaç gereği,her şeyi alelade basit imgelere,kavramlara ve kalıplara indirger.
Sayfa 35 - İletişim yayınları·Kitabı okudu

melike

, bir kitap okudu
Puan vermedi·191 syf.·
2023 6. kitabı
Şule Gürbüz
8.3/10 · 3.116 okunma