Kitabı okuduktan sonra Peyami Safa ya çok üzüldüm, derinden sarstı açıkçası.. Bence herkesin bu kitabı kesinlikle okuması gerekiyor, en iyi psikolojik tahlil bence defalarca okuyup sıkılmadan bitirdiğim bir kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı okuduktan sonra insanlıktan nefret etmemek mümkün değil.. Ayrıca okuduktan sonra en ufak bir kağıt harcarken, veyahut ağaç olan her şeyi kullanırken kesinlikle üzülüyor insan okuyan anladı..
Bastırılmış duyguları öyle öne çıkarıyor ki.. Kitabı okuyanların baba sevgisinden mahrum ise daha büyük darbe olacağını düşünüyorum, baya etkileyici ve sürükleyici kitap herkesin okumasını isterim
Virata hikayesi o kadar güzel ki.. Aslında kitap da olan diğer hikayeleri de çok değerli çok güzel ama o bir başka.. Dünyadaki tüm adaletsiz cezaları çok açıklayıcı bir şekilde yazmış, okurken çok aydınlanacağınız bir kitap bence, keyifli okumalar ️
Mükemmel bir kitap, kitabı okurken hüzüne kapılmamak elde değil.. Zaten bir kitabı okurken üzülmezsen düşünmezsen neye yarar️ okurken o duyguları yaşamak şahane, stefan işini biliyor